To say good bye

Som jag skrev den 13 juli förra året, en månad innan jag åkte till Frankrike, så är det inte lätt att säga hej då. Denna gång kan nog bli ännu svårare då jag inte har en aning om jag eller när jag kommer träffa alla som jag lärt känna här. Sara och Rike är jag säker på, men de andra. Det är en bra fråga.
 
"Goodbyes are not forever. Goodbyes are not the end. They simply mean I'll miss you. Until we meet again."

"True friends don't say good-bye, they just take extended leaves of absences from each other."

"I have never found any 'good' in goodbye?"

"How lucky I am to have known someone who was so hard to say goodbye to."

"Never say goodbye cause you will never know when you are going to lose them."

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR