Torsdag den 16 maj 2013

Jag vaknade runt 10-tiden, låg kvar i sängen ett tag och gick sedan upp och pluggade lite franska. Jag fixade mig sedan i ordning och hämtade N i skolan, vi åt en omelett till lunch innan jag lämnade honom och åkte till franskakursen. På spårvagnen mötte jag Sara, hade inte setts på 19 dagar då hon varit i Skottland! Så kul att ses!! Vi hade två timmar franska innan jag var hemma och hämtade N, vi lekte och läste en massa hemma och allt gick hyfsat bra.
Mamman var hemma vid 19.00 och jag forsatte att leka med N, vi spelade lite fotboll i vardagsrummet. Vi åt sedan middag, kyckling med aprikoser och ris. Jag tog sedan spårvagnen vid 21.28 till Commerce där jag mötte Rike och vi mötte Sara där. Så roligt att vår trio är... reunited... hur blir det på svenska. Juste återförenad. Vi gick till Delirium och pratade om allting innan jag tog min spårvagn hem vid 23.30. Jag somnade efter 00.30 någon gång.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR