Torsdag den 2 maj 2013

Jag vaknade vid klockan 9.30 och såg att internet inte fungerade. En halvtimme senare gick jag upp och åt frukost och då hade även N vaknat precis. Sedan blev det påklädning och tandborstning för N och vid 12 gick vi till stranden som ligger 25 meter från huset och lekte där.
När vi kom tillbaka åt vi lunch; tomatsallad, torskrygg med bulgur och crêpes till efterrätt. N sov sedan när morföräldrarna åkte iväg en stund och då pratade jag lite med Rike. Jag såg sedan Love Actully och pluggade på DELF-provet.
N vaknade runt 16-tiden och då åt han mellanmål. Morföräldrarna kom hem och vi spenderade eftermiddag inomhus då det blivit lite mulet, vid lunch hade det varit 20 grader och sol. N tog sedan sin dusch och vi åt middag runt åttatiden; fisksoppa med riven ost och krutonger. Vid nio var det dags att natta N och hans mormor var på väg att göra det men N ville att jag skulle göra det.
21.30 gick jag till mig och såg filmen Mamma Mia innan jag somnade innan midnatt.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR