Reseplan

Tidsinställt:
Just nu borde jag vara på tåget till Paris! Så här ser iallafall min reseplanering ut:

6.54 spårvagn mot tågstationen i Nantes.
8.00 tåget avgår mot Montparnasse tågstation i Paris. Jag kommer ha nästan en timme på tågstationen i Nantes men jag bryr mig inte. Om jag missar det tåget så missar jag flyget, VILL INTE.
10.14 är jag vid Montparnasse tågstation.
Antingen åker jag direkt ut till flygplatsen Charles du Gualle eller stannar lite vid Montparnasse, tror det första alternativet.
14.40 flyg Paris-Amsterdam.
15.55 framme i Amsterdam.
16.00 flyg Amsterdam-Stockholm.
19.00 framme i Stockholm.
Pendeltåg och buss ut till farmor, är framme runt 21-tiden, sover där.

Lördag:
Runt 8-tiden, buss till Centralen, pendeltåg till Nynäshamn.
11.05 båten avgår mot Visby.
14.25 framme i Visby där jag (förhoppningsvis) möter min familj!

Ja min resa är verkligen lång men det väntar bra saker hemma :]

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR