New wallet

På Galleries Lafayette har de rea just nu, mellan 30-50%. Faktum är att i väldigt många butiker är det rea i nu! Iallafall, i eftermiddags gick vi in på Lafayette och jag hamnade bland väskorna som vanligt. Hittade sedan en plånbok och tänkte, den här kostar väl en förmögenhet. 50 euro vilket redan var billigt. Sedan var det även 30 procent rabatt vilket innebar att den kostade 35 euro (315kronor). Jag slog till och köpte en födelsedagspresent till mig själv. Så hem gick jag med en Guess plånbok! NÖJD


Åh dålig bild. Dessutom glömde jag ta bort plasten... Aja.

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

HEJsan på dig. Hoppas du vill hjälpa mig med detta.


Är nämligen finalist NUMMER 5 och man ska bara fylla i 5 och sen rösta. Bus enkelt. Hoppas du vill hjälpa mig att vinna! HAde varit GULD VÄRD och sätt att du har röstat tidigare så kanske du vill hjälpa mig också.. :) :D <3<3

5AN
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment



Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer men du gör en väldigt glad! Tack på förhand, :)

2012-10-14 @ 11:03:40
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR