Bilder från igår lördag

Här kommer bilderna från igår som jag lovade:

Att dricka cider i mugg, blir ännu godare

Min galette med sallad, avokado, någon sås och räkor. Var så mycket godare än det ser ut!
Obligatoriska nutella-crêpen. Likaså den var godare än vad bilden visar!

Det märks verkligen när det är lördag och alla är lediga i Nantes, alla gator är så fulla med folk!
Detta är verkligen så himla sorgligt och trist. De säljer hundvalpar och kattungar i djuraffärer. De ligger där i värmen bland tidningspappret...
Här var aktiviteten som vi hamnade på. Man skulle dela upp sig i olika kontinenter i världen. Ser ni han i pingvin kostym, det gula på huvudet? Han hade sin svensexa. Han frågade mig och Rike var vi kom ifrån. Sverige sa jag. Var i Sverige frågade han, en liten ö svarade jag. Jag upptäckte sedan att han hade en Spendrups julbryggd runt halsen. Kanske var han svensk? Nej då borde han reagerat mer eftersom jag troligen är den enda svensken här i Nantes.


Här har vi elefanten, ännu en gång.


Au Pair-träffen med sju olika nationaliteter avslutades på Havana Cafe och med mojito. Kul att träffa andra au pairer!!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR