Söndagen den 19 maj 2013

Jag vaknade runt 11-tiden, gick ned och sa hej till värdfamiljen och åt frukost. Sedan tog jag det lugnt innan jag duschade och fixade mig i ordning och lämnade huset vid 14.30 för att ta bussen 5 minuter från mig. Som många gånger var det någon som började prata med mig, jag gick på trottoaren och hörde hur någon började gå snabbare och snabbare för att sedan börja prata när jag väntade på bussen. Svensken inom mig blev irriterad och vill vara i lugn och ro... Jag gör som jag alltid gör; ignorerar, svarar inte och låtsas att jag inte förstå. Jag mötte sedan Rike vid 50 Otages och vi gick genom centrum till Delight Café (igen haha) där vi träffade på vår franskalärare hehe. Där blev det frozen yougurt som jag upptäckte att de hade.
Sara kom sedan och vi satt där länge, vid 20-tiden sa vi hej då och jag tog bussen hem och var hemma vid 20.20. Värdfamiljen hade inte ätit så de frågade mig om jag ville äta men jag sa nej, att jag redan ätit. Jag skypade sedan med Bea i över en timme och somnade runt midnatt.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR