Mitt rum

Jag har helt glömt bort att visa mitt rum! Gillar det starkt, väldigt högt i tak, ett fönster mot gatan och en stor (typ 140cm) skön säng. Jag har allt jag behöver och har plats för alla saker + en stor garderob med spegel.

EDIT: Det är nästan så att jag inte vågar lägga upp dessa bilder, de är ifrån första dagen i Frankrike. Herre vad stökigt jag hade! Nu är allt på sin plats och i ordning och reda. Så döm inte för mycket efter dessa riktigt kassa bilder haha :] 
Skrivbord, gammal kamin som är stället för smink, böcker, bilder, m.m. Till höger är garderoben.
Ja precis, garderoben till höger och kaminen till vänster.
Åt andra hållet från kaminen, här har vi sängen, mina resväskor och ett nattduksbord.
Ja typ samma bild här som innan. Fönster till vänster
Utsikt från vänster och höger.

Kommentarer
Postat av: Frida - Au Pair i London

Vad mysigt rum! Skönt med vita väggar så man kan inreda det i de färger man gillar :)

Svar: Tack! :) Ja men precis, min värdmamma frågade vad jag gillade för färger men tänkte vitt, då kan jag inreda hur jag vill med vilka färger! :)
/Mikaela Åhlén

2012-08-28 @ 15:50:48
URL: http://fridaslondon.blogg.se/
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR