Shopping i la France

Detta är vad jag köpt här i Frankrike (förutom mat, kakor, dryck, godsaker m.m) so far:
En putstduk med London, mitt älskade London. Den är från Pylones, rätt cool butik med allt möjligt, dock väldigt mycket onödigt C: Den kostade 4 € (cirka 36 kr)
Bok om Nantes, den första jag sett på engelska!! Alla andra har varit på franska... Så nu ska jag läsa på om Nantes och jag kommer förstå allt :)))) 5,1 € kostade den, typ 45 kr. Köpte den på Lieu Unique där vi åt lunch idag.
Väska köpt på Second Hand, hör och häpna mina närmaste vänner! Jag handlade second hand. Den kostade 7 € och är i läder. Det motsvarar typ 65kr.Nagellack från Sephora. 4,9 €, typ 45 kr. Snygg metallic färg som skiftar i lilaglitter.
Film "Annie Hall".  Också Second Hand. Kunde inte motstå när den kostade 1 €, cirka 9 kr, och det fanns engelskt tal och svensk text. Har dock ingen aning om handling.
Läderväska, också Second Hand. Kostade 5€, cirka 45kr. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, den väskan längst ner var ju übersöt!

Svar: Thanks!:)
/Mikaela Åhlén

2012-08-27 @ 23:27:56
URL: http://backaintepaback.bloggsida.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR