27 dagar kvar

Eller ja, det beror på hur man räknar. 25 dagar tills jag tar båten till Stockholm, jag bor nämligen på Gotland och ska flyga till Paris från Arlanda den 15 augusti. Så två dagar innan, runt klockan tre på eftermiddagen lämnar jag ön som varit mitt hem sedan 1999. 
Det händer inte så jättemycket på Au Pair fronten, jag jobbar mest för att kunna dryga ur Au Pair-lönen med i Frankrike. Igår gick jag och tjejerna ut och såg Norlie&KKV så idag mår jag väl lite sisådär :)
Jag fortsätter med packningslistan men det går väl inte så jättebra. Jag ska också mejla CSN och skicka papper om studiemedel till skolan jag ska läsa franska på. Fick också ett mejl från familjen igår, vi kommer stanna i staden cirka 3 dagar och sen åker vi ut till kusten på semester i några veckor!

Det var en liten uppdatering om vad som händer nu, inte så jättemycket då!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR