Länkningar

Har kikat runt och googlat på Au Pair bloggar och hittat flera riktigt bra. Precis som jag skrev i något inlägg sedan har jag länkat till dem längre ner. (Känns som jag skriver ett exakt likadant inlägg som jag gjorde då men jag kommer till poängen, promise!) Jag har nu kommenterat till dem som jag länkat så de vet att de är länkade hos mig, lite kul kanske att veta om man får besökare vartifrån de kommer. (Parantes 2: inte för att jag har massa läsare per dag, typ 5 unika per dag, woop).

Ska sluta flumma, promise.

Kommentarer
Postat av: tova

sv: Ja jag såg det, skulle komentera förut men då gick det inte, nu funkar det bättre! :) Jag har länkat tillbaka på min blogg :)

2012-07-16 @ 23:46:37
URL: http://tovaknutsson.blogg.se
Postat av: Elin

SV: Åh kul! Kan du bra franska? Min familj bor som sagt i den fransktalande delen av Schweiz, men jag har inte läst franska i skolan, bara tagit en nybörjarkurs :D men lär mig nog snabbt i och med att barnen bara pratar franska plus att jag ska ta lektioner :)
Gulligt av dig!! Tack :)
Jag kan länka din också om jag kommer på hur man gör xD

Svar: SV: Ja sådär skulle jag säga, har läst det i 6 år så hoppas att jag kan något :) Jag tror det kommer gå bra för dig med franskan, tror man lär sig superfort! Samma för mig, "mitt" barn pratar också franska och jag ska också plugga franska. Tack!:)
Mikaela Åhlén

2012-07-17 @ 12:27:06
URL: http://aupairgeneve.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR