Onsdag kväll

Under tid N sov middag så skypade jag en timme med fina Clara och jag var mycket piggare och gladare efter det. Vi gick till parken när N hade vaknat, eller ja han cyklade och jag gick. Vi var där ett tag innan vi gick hemåt och han tog ett bad. Det gick bra idag också, några minimala problem med parken, men annars så! När mamman kom hem vid sju fixade jag mig i ordning och tog spårvagnen och mötte upp Rike och Johanna, de två tyska au pairerna, och ja de enda jag faktiskt känner här. Iallafall, vi bestämde oss för att åka till Hangares à Bananes, ett område på Île de Nantes som har klubbar och barer samt restauranter. 
Vi promenerade cirka en kvart för att komma dit och satte oss sedan på Australian Café och drack varsin drink. Pratade och skrattade massor och hade riktigt trevligt. Runt tio började vi dra oss mot spårvagnen och de hann precis med sina bussar vid halv elva (som bara går en gång i timmen) och jag med min spårvagn. Hade riktigt trevligt. Nu är jag hemma, ska gå med N till skolan imorgon bitti eftersom hans pappa är i södra Frankrike på jobb under tre dagar. 

Se! Typ mangoläsk, var inte det godaste nej...
Jag och Rike gick förbi den stora kyrkan i centrum, Nantes Notre Dame heter den. 
Australien Café, drinkarna ovan och stället nedan.

På kvällen tänds ringarna vid Hangares à Bananes, coooooolt

Hahaha vi försökte ta en bild. fail


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR