Onsdag - trött...

Jag vaknade vid åtta som alla onsdagar, hörde att N var vaken och att mamman åkte till jobbet. Jag klädde på mig och pappan knackade på min dörr för att säga att N var vaken. Jag gick ned och åt frukost. Pappan åkte till jobbet strax innan 9. Morgonen var som alltid, påklädning och tandborstning. Nästintill helt problemfritt! Vi åkte till sporten, var där vid 11.40. Jag gick till ett café i närheten och läste under tiden och drack te. Jag gick tillbaka vid 12.20 och vi åkte hem.
Som alltid massor av folk på spårvagnen på vägen till Commerce... Vi var hemma vid 13.15 och jag förberedde lunchen, pasta och varmkorv. Han sov från 14.30 till 16.45. Vi lekte resten av eftermiddagen och han duschade. Pappan kom sedan hem vid 18.30 och vi pratade lite smått. Han nämnde inget om att jag hade sagt ett tidigt hemresedatum till mamman... Han promenerade med hunden och vi åt sedan kyckling och rosti till middag. Mamman kom hem vid 20.10 och hon avslutade middagen med oss. Jag gick upp till mig vid 20.40, planen var att möta upp Rike men jag är för trött så jag ska sova nu. God natt...


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR