Au Revoir ou... à bientôt

Jag tror nog att det här blir mitt sista inlägg, nästan iallafall. Om jag får lust någon gång så kommer jag skriva något inlägg om vad jag tycker om året i efterhand, vad som var bäst och sämst, vad jag ångrar, vad som jag saknar med Frankrike och så vidare. Om mindre en månad kommer mina bästa Nanteskompisar till Gotland och vi ska hänga här i några dagar innan vi drar till Saras Stockholm och sedan till Rikes Berlin. Ska bli så superrroligt!

Jag skriver något inlägg någon gång, eventuellt, on verra - det kan bli om vad som helst. Men jag vill bara lite snabbt tacka alla som läst min blogg, som har följt mitt år i Frankrike och alla som kommenterat, berömt och uppmuntrat. Tack till att ni läste och att ni gjorde så att jag hela tiden ville göra bloggen till den bättre. Merci beaucoup. Hoppas ni uppskattat bloggen lite iallafall och att den kanske har inspirerat er?

Vi säger, à bientôt - på återseende.
<3

Kommentarer
Postat av: Lina Carlsson

Nooon! Jag kommer sakna att läsa din blogg :( Snälla, blogga! Åtminstone ett tag till. Och när du träffar Rike och Sara! Snälla!!!

Svar: alltså jag blev så glad av din kommentar!! :D det blir inlägg från vår resa, det var iaf några som ville det men tack igen :D och lycka till down under :D
/Mikaela Åhlén

2013-07-18 @ 13:40:33
URL: http://terranivium.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med Lina, kommer sakna dina inlägg och vore vore att höra lite när Sara och Rike kommer för känns som att man känner alla er tre ;) hehe! Tack bra bra och intressant blogg!

Svar: haha men gud så glad jag blir! :D haha vad roligt! tack för berömmet och lycka till själv på mallorca :D
/Mikaela Åhlén

2013-07-18 @ 18:35:33
URL: http://vivoenmallorca.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR