Hier, lundi le 11 mars

Igår var det då måndag och alla rutiner började igen, ni kan inte ana hur skönt efter att jobbat drygt 11 timmar per dag i två veckor...
Jag vaknade runt 8.50, kände mig så utvilad, åt frukost, duschade och fixade mig i ordning. Läste sedan ett sms från pappan där det stod att om jag kunde så var det jättebra om jag kunde lämna en fleecefilt till N vid lunchtid så jag stannade hemma tills dess. Jag gick vid 11.55 till N's skola, lämnade hans filt till läraren och gick sedan och tog spårvagnen till Bretagne. Jag ringde Rike och Sara och de var på väg, jag gick under tiden till Juicebaren för en juice, gjorde franskaläxan och sedan kom de dit. Vi satt där 45 minuter innan vi gick till spårvagnen, tog den till franskakursen och hade två rätt tråkiga timmar. Vi höll på med ne..pas och "ni" och det är seriöst så simpelt.
Jag hämtade N sedan i skolan, vi lekte hemma och det var problematiskt när han skulle ta duschen. Han grät och ville inte, han var trött vilket inte var konstigt efter första skoldagen... Det gick bra till slut och pappan var hemma vid 18.40 och mamman vid 19.10. Vi pratade en hel del och vi åt sedan middag, kycklingfilé i ugn och kokta morötter och stekt squash. Sedan en stor sallad med fransk ost. Jag gick upp till mig vid 21-tiden, såg SATC och somnade runt 23.30

Kommentarer
Postat av: sara

Jätte fin blogg du har! Allt bra? :)

2013-03-13 @ 16:22:54
URL: http://sarawiklund.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR