14 dagar

Idag är det exakt två veckor kvar, 12 dagar till jag flyttar från Gotland. Jag har nu kommit på att jag har väldigt mycket kvar att göra, som att säga hej då till alla, jobba minst sju pass på jobbet, köpa presenter till familjen, packa, köpa saker inför Frankrike med mera. Jag har också upptäckt att jag verkligen inte har några kläder alls i min garderob, INGA. Och vi ska åka ut till kusten på semester, har jag några kläder för det? NEJ. Paniken där liksom. Tur att juni månads lön var rätt bra men utbudet av affärer och kläder är sämst här på Gotland. 
Jag har börjat packa lite smått, har valt ut böcker som ska med, lagt in musik på iPhonen och tagit fram mina resväskor. Det är väl ungefär det som händer just nu. Juste, min tidsplanering är inte den bästa. Jag hade hittat lite perfekta presenter till familjen men nu är leveranstiden ganska lång så det kan vara så att jag precis hinner få dem, får se hur jag gör.

Förresten, någon som vet någon affär (internet eller fysisk butik) som säljer Svenska tröjor, typ fotbollströjor, till barn?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hittade Sverigetröjor på cdon :)

Svar: TACK, ska genast kolla där!
/Mikaela Åhlén

2012-08-01 @ 23:55:29
URL: http://hannieboo.blogg.se
Postat av: FATIMA

Hej,
Jag ska också åka som aupair om en månad. Är du nervös än?

Svar: Nej inte så speciellt, mer förväntansfull! Hur känner du? :) Såg att du ska till Rom, jag var där i mars, underbar stad! Har du varit där? Länkar till din blogg so you know :)
/Mikaela Åhlén

2012-08-04 @ 10:59:18
URL: http://fami.blogg.se
Postat av: FATIMA

Jag känner mig också mer förväntansfull. Nu iallafall haha, kanske annorlunda senare. Nej, aldrig varit i Rom jag fick bara ett infall att det var stället för mig haha :) vart i frankrike ska du?

Svar: Rom är verkligen hur underbart som helst, du måste besöka gelateria Grom, finns på flera ställen i Rom. Bättre glass finns inte! Jag ska till Nantes i västra Frankrike :)
/Mikaela Åhlén

2012-08-05 @ 09:38:15
URL: http://fami.blogg.se
Postat av: FATIMA

Åh det ska jag göra! Hoppas du får det trevlig. Kommer följa din blogg :)

2012-08-06 @ 10:39:11
URL: http://famii.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR