Flytt nummer 1!

Idag flyttar jag från Gotland! Klockan 14.45 går båten så jag har inte alls mycket tid. Har nu på morgonen varit ute och ridit min ponny, sista gången... Jag håller fortfarande på med packningen, jag kommer ha övervikt, den saken är säker! Jag är framme i Stockholm runt halv åtta då jag och min lillebror ska åka till vår farmor för att sova där två nätter. På onsdag 10.35 lyfter flyget mot Paris och jag är framme i Nantes runt sju-tiden. Familjen har wifi så det kommer bli uppdateringar även i Frankrike!

Nu ska jag återgå till packningen/ångestmomenten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så spännande, håller tummarna för att allt går bra :)

Svar: Tack så mycket!!:)
/Mikaela Åhlén

2012-08-14 @ 19:12:29
URL: http://hannieboo.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR