Måndag - sådan lugn dag

Jag vaknade först vid åtta imorse. Somnade runt halv två inatt. Jag somnade sedan om och vaknade vid tio och tolv innan jag till slut vaknade vid kvart över två. Så runt 12 timmar sov jag idag, underbart. Jag struntade i franskakursen och stannade hemma och vilade upp mig. Med tanke på att N blev lämnad av pappan i skolan och åt i matsalen så började jag 16.25. Efter frukosten (lunchen) så duschade jag och fixade mig i ordning och packade upp lite. Satt sedan vid datorn och fixade lite med bilderna och bloggade innan jag hämtade N i skolan 16.25.
Vi lekte och läste en del. Jag mår bättre idag, är förkyld men rösten börjar komma tillbaka, tack och lov. Han badade sedan och föräldrarna kom vem vid 19.10. Vi pratade om Paris bland annat, och genast började min röst försvinna... Till middag blev det morotspuré, pannbiff liknande och stekta äpplen. Ost och frukt till efterrätt. Jag gick vid 21 upp till mig, läste bloggar och såg Solsidan och de tre avsnitten av julkalendern. Nu ska jag snart sova, lämnar N i skolan imorgon.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR