11 saker om mig

1. Jag tog studenten 8 juni i år och det var mitt livs roligaste dag, log och skrattade hela tiden.
2. Ormar är det värsta jag vet.
3. London är min absoluta favoritstad efter 7 besök där, men förhoppningsvis ska Nantes överta den platsen.
4. På min iPhone spelas "We are young" - Fun 99% av tiden. Dock är favoritartisten Robbie Williams, alla kategorier, finns ingen som honom. Och efter konserten i Köpenhamn förra sommaren står han ännu närmare hjärtat än förut.
5. Jag var på väg att åka till Frankrike som utbytesstudent mellan ettan och tvåan i gymnasiet men fegade ur (thank god for that). Ville inte lämna hästarna eller mina kompisar. Idag är jag så tacksam att jag stannade här.
6. Jag har spenderat 12 av mina 18 år på Gotland, i en väldigt liten socken.
7. Förutom "We are young" och Robbie Williams lyssnar jag gärna på Avicii, SHM, Alesso, David Guetta, Icona Pop och liknande.
8. Jag älskar att resa.
9. Jag tror att jag har haft minst tio olika bloggar. Nu existerar endast den här och en annan som är lösenordskyddad med arkiv från september 2010.
10. Gillar ostron, musslor, räkor (skaldjur i stort sätt), crêpes, sushi, thaimat och falafel.
11. Bästa resorna jag gjort måste vara Thailand 2005, USA-roadtrip genom hela Florida 2008, Bahamas 2008, Köpenhamn och London 2011 med tjejerna och Rom och Bordeaux 2012 med skolan. De första tre var med familjen.

Sådär hörrni! 10 saker om mig. Vill också tacka för kommentarerna jag fått! Så roligt när det står "2 olästa kommentarer". Dessutom, besöksrekord idag!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR