Lördag - marknad

Jag vaknade först vid 9.30 och somnade sedan om och vakande 10.15. Gick upp och åt frukost och pratade lite snabbt med mamman och N. Pappan var iväg på körlektion. Jag gick sedan upp, fixade mig i ordning snabbt innan jag gick mot spårvagnen. Mamman och N hade gått hemifrån 5 minuter innan. På vägen dit mötte jag pappan, sa hej snabbt och pratade lite. Jag mötte sedan Rike på spårvagnen och vi åkte till marknaden vid Viarme och kollade lite där innan vi gick mot marknaden vid Talensac. Gick förbi ett jättesött café men det var stängt så det får bli en annan dag.
Vi gick sedan till Talensac, köpte en croissant vid La Petite Boulangerie - bästa i Nantes innan vi tog bussen till Rond Point de Rennes. Vi gick innan det in i en souvenirbutik som sålde delikatesser från Nantes, finns så mycket fint! Vi gick av vid Rp Rennes och gick och kollade snabbt på Rikes värdbarns sportaktivitet. Vi pratade lite innan vi sa hej då och jag tog en buss hem till mig.
Värdfamiljen är inte hemma så jag är själv hemma just nu. Har precis tvättat håret och duschat och väntar nu på att det ska torka någorlunda - har ingen hårtork... Sedan är planen att möta upp Rike och åka till Atlantis shoppingcentrum!

Marknaden vid Place Viarme.
Kyrka vid okänt namn.
Fullt som alltid vid marknaden vid Talensac.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR