Snabbt inlägg om torsdag

Jag vaknade 8.10, båda föräldrarna hade redan åkt - pappan på jobbresa i Paris. Jag gick ned och förberedde en nappflaska åt N och gav honom den runt 8.40. Vi gick sedan ned och han fick sina mediciner och sedan såg han Peppa Pig och jag åt frukost. Vi gick sedan upp till hans rum för påklädning men det tog ett tag, han ville verkligen inte klä på sig... Till slut och efter det var det dags för tandborstning. Vi lekte, sjöng, spelade spel hela förmiddagen och jag gick sedan ned för att fixa lunchen. Det blev rester från gårdagens middag; lax, potatis och morotspuré. Han åt inte särskilt bra men efter lite övertalning så åt han upp allt!
Han lekte lite nere innan han vid 13.30 sov sin siesta och jag fick "fritid", såg Vänner och powernapade innan jag väckte honom. Vi lekte och läste massor av sagor under eftermiddagen. Han tog sedan badet utan problem! Efter det så sa han detta, så himla sött. Mamman kom hem vid 18.45 och vi åt fisksoppa till middag och vi pratade en hel del. N var trött så efter han ätit klart och var på sitt rum och så satt mamman och jag kvar och pratade, bland annat om hur vi firar jul i Sverige och så. Jag berättade även om filmen i tisdags och tipsade varmt om den samt att jag, Rike, Johanna och Sara planerar en helg i Paris. Jag gick sedan upp till mig och skypade med mamma i en timme. Pappan här kom hem och sa hej och jag gav papprena angående försäkringen, kanske kan jag få pengar tillbaka för medicinerna och allt! Nu har jag sett några avsnitt av Vänner och ska sova, sista jobbdagen imorgon och sedan helg!!!!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR