Start på fredag

Jag vaknade vid åtta imorse, fixade mig i ordning och väntade en stund på mitt rum tills mamman och N var klara i badrummet. Jag gick sedan dit, sa god morgon och gick ned med dem. Vi klädde på oss ytterkläderna tillsammans och lämnade huset samtidigt vilket var bra - då var det inga problem att gå hemifrån med N! Jag lämnade honom i skolan och sa hej då och gick hem och fixade en tvättmaskin som jag precis tagit hand om. Jag har hållit på att ladda in en Harry Potter ljudbok på franska på ipoden, det är snart klart så hoppas det funkar. Ska snart gå och duscha och sedan har jag väl en timme innan jag ska hämta N.
I helgen blir det ingen uppdatering eftersom jag är i Paris. Dock har jag förberett några tidsinställda inlägg så kika gärna in ändå!

à tout à l'heure!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR