Tuesday so far

Jag vaknade runt nio tiden, åt frukost och sedan stannade jag hemma. Läste lite och såg SATC. Vid 12 hämtade jag N och vi åt lunch hemma. Aldrig gått så bra! Han lyssnade så bra på mig hela tiden och åt jättebra, med gaffel och kniv hela tiden! Jag lämnade honom sedan i skolan, när vi gick hemifrån var det strålande sol så han fick bara en fleecetröja men när vi kom till skolan regnade det och såklart sa hans lärare att han skulle haft en regnjacka på sig... Och hon säger det inte på ett bra sätt, alltid på ett så negativt sätt.
Jag gick hem och var hemma i runt 40 minuter innan jag bestämde mig för att åka till centrum. Spårvagnen dit och jag gick till Galleries Lafayette för att kolla på rean. Mycket snyggt hade dem! Jag gick därifrån och det VRÄKTE NED. Helt galet. Det var floder på gatan av regn och det såg ut som jag hade tvättat håret eftersom det var så blött, fastän jag hade ett paraply! Tog spårvagnen hem och nu sitter jag i min säng med en kopp te. Om 20 minuter ska jag hämta N och vi stannar hemma i eftermiddag.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR