No. 2

På vägen hem i torsdags hittade jag ett nytt bageri som ligger ganska nära mig, en tramstation från mig. Det såg riktigt fint ut så jag gick in. Alltså jag har inte sett godare bakverk och smörgåsar! Helt sjukt. Och vettiga priser också!

Pain au chocolat nummer 2:
Inköpt: Artisan Boulanger
Pris: 1 euro

Så fort jag smakat första tuggan så kände jag att det här var en bra Pain au Chocolat. Lagom mycket smördeg, lagom mycket smör. Det var något som saknades men jag kunde inte sätta ordet på vad. Men den här var riktigt riktigt god. Så där ihålig också, plus. Nästan en 5a men eftersom det kändes som något saknades så blev det inte det...

4,5/5


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, fy vad gott allt såg ut.

2012-09-24 @ 23:25:36
URL: http://backaintepaback.bloggsida.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR