Tips om kontakt med Sverige

Tänkte dela med mig om ett tips :] Min farmor har endast en doro-mobil, inget internet och ingen dator. Hon kan tyvärr inte sånt så annars skulle biblioteket vara ett alternativ för skype eller mejlkontakt, åtminstone läsa bloggen. Jag hittade sen på Skype, tack och lov, att man kan köpa ett "abonnemang" per månad för cirka 10 kronor. Med det får man 60 minuter att ringa till fasta telefoner i Sverige. Ja, 16,30öre per minut vilket är superbra! Så jag har hittills pratat en timme med min farmor på Skype under mina 17 dagar här.
Jag använder datorn och hon pratar i sin telefon, fungerar kanon. Så köp gärna ett abonnemang, det finns också som kontantkort där man fyller sitt Skype-konto med pengar så dras det av per minut man pratar. Man kan också köpa abonnemang med fler minuter. På den här länken går ni in! 

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR