Tisdag

Vaknade runt halv tio imorse. Åt frukost och städade sedan mitt rum ordentligt. Dammsög och ordnade. Försökte plugga lite business english innan jag hämtade N 12.00 vid skolan. Vi gick hem och åt lunch, pasta med tomatsås. Jag åt bara ett stekt ägg eftersom jag ganska nyligen ätit frukost.
Vi gick tillbaka till skolan och jag tog sedan spårvagnen till stan där jag träffade en au pair från Tyskland, Rita, som anlände förra veckan. Vi köpte med oss kaffe och smoothie och satte oss vid fontänen vid Place Royale. Efter nästan två timmar tog jag spårvagnen hem och hämtade N i skolan.
Vi gick efter ett tag till parken och lekte där och var där i en timme. Hemma så badades han av mamman eftersom hårtvättning är inte det han gillar mest. Vi åt middag tillsammans och sedan såg jag och värdpappan lite av matchen mellan Paris Saint Germain och Kiev. Gissa om jag blev glad när Zlatan gjorde mål! "ja alltså han är ju svensk":)
Jag gick ut på en kort powerwalk på cirka 30 minuter innan jag skypade en timme med fina Sara som är au pair i Milano.
Nu ska jag straxt sova, ska jobba hela dagen imorgon eftersom N har ingen skola (ingen skola i hela Frankrike på onsdagar).

Bisous.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR