Igår, onsdag den 10 april 2013

ÅH VAD JAG BLIR ARG!!! HELA INLÄGGET FÖRSVANN, MÅSTE SKRIVA OM, BLIRSNABBRESUMÉ

Jag vaknade vid 7.50, hörde att N var vaken så jag gick upp. Det blev frukost, lite tv och sedan påklädning och tandborstning utan problem. Vi stannade hemma från sporten eftersom N var lite sjuk, hostade och så och därmed blev det såna saker man gör när man är sjuk. Till lunch värmde jag på rester; ris och torskfilé. Lite problematiskt nu eftersom ugnen är sönder sedan förra helgen... N sov sedan i två timmar, under tiden såg jag filmen "Blondie" och två timmar senare vaknade N.
Vi lekte under eftermiddagen och han duschade sedan innan pappan var hemma vid 18.50. Jag sa att jag inte skulle äta middag med dem då jag skulle iväg så jag gjorde iordning en smörgås och åt den. Mamman var hemma vid 19.40 och tio minuter senare tog jag spårvagnen till Place de Cirque i ösregnet. Där mötte jag Rike och vi åkte till Chantiers Navals där vi gick till konsertlokalen Stereolux. Sara kom dit straxt därefter och där skulle vi för 13 euro se Slagsmålsklubben samt Skip&Die. Främst var vi där för att se den första klubben, då de är svenskar. Det var electro och dansmusik till den första gruppen och Skip&Die var lite indie.
Efter Slagsmålsklubben visade det sig att en kompis, Leemart, också hade biljett så han kom dit. När konserten var klar vid 23.15 gick vi till Commerce. Gick först in på Elephant Club (gratis) men gick ut direkt då ingen var där. Vi gick till Bouffay och jag och Rike gick in på en hemmafest, haha måste carpe diem ibland. Det visade sig att de skulle gå så vi gick till Commerce, sa hej då och tog spårvagnen hem vid 00.30. Jag somnade runt 01-tiden.

Slagsmålsklubben (+2 till)
Skip&Die.
Haha slutet av Skip&Die's konsert, så många hoppade upp på scenen!


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR