Onsdag den 17 april 2013

Jag vaknade vid 7.50, hörde att N inte var vaken men vid 8.20 vaknade han. Det blev frukost och sedan påklädning och tandborstning. Vid 10.20 tog vi spårvagnen till 8 Mai där vi åkte buss hem till Sara. Där träffade vi H och S, barnen som Sara tar hand om. N var så söt med dem, han plockade en blomma till H till och med. De tre hade så himla roligt och vi var bara ute i deras stora trädgård hela dagen. Vi åt alla pasta med sås och grädde till lunch och sedan sov N och S i en timme. N och jag åkte hem vid 17.00 och det var så varmt, mina armar hade börjat bli röda. När vi passerade Commerce vid 18.00 såg jag en termometer som det stod hela 30 grader på!!
Jag tvättade sedan håret på N och allt gick bra. Pappan ringde mig vid 19.15 och sa att han var på väg hem. När vi precis skulle äta (varmkorv med potatismos) kom mamman hem. Jag berättade om mina kommande resor för veckan som skulle komma och de tyckte det lät så roligt.
Vid 21.45 åkte jag till stan, mötte Rike vid Place de Cirque och gick till baren Au Vestaire men det var knappt någon där så vi satte oss på stenmuren mitt emot. Sara kom sedan och vi pratade en del. Jack (Sverige) ringde sedan och frågade om vi var ute och jag sa ja. Vi bestämde oss för att ses vid baren Delirium så vi gick dit. Det var så mycket folk där! Vi tog ett glas och pratade med några. Jack, Sofia, Mirna, Kensie och Rachel kom sedan så vi hängde med dem. De gick sedan för att hinna med sin spårvagn och vi funderade på att gå till någon klubb. Vi bestämde oss sedan för att åka hem så vi sa hej då och jag tog spårvagnen vid 00.30 hem. Somnade runt 01-tiden.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR