Une bourse

Jag håller just nu på att skriva ett brev för att ha chansen till ett stipendium för utlandsstudier, så svårt att skriva texten på svenska haha!
Jag börjar också få lite andra tankar, hela tiden här, snart 8 månader, har jag känt att jag inte vill åka hem. Nu börjar det bli det motsatta, det kan nog vara ganska skönt att åka hem. Jag trivs väldigt bra men ibland vill man bara vara hemma. 8 månader är en ganska lång tid. Att bo i en annan familj är så lärorikt men jag börjar känna mig ganska klar här i Nantes, tråkigt men sant. Tack och lov att jag fortfarande trivs bra, annars hade det blivit två långa månader.

Kommentarer
Postat av: Gabriella Svensson

Känner precis likadant! Vet inte riktigt om jag verkligen vill just hem, men jag börjar känna mig färdig i Paris för tillfället. Dock vill jag fortfarande uppleva våren i Paris... Väldigt delade känslor alltså, haha :P

2013-04-14 @ 11:12:18
URL: http://fairyfloss.blogg.se/
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR