Ett tips!

Jag tänkte bara slänga in ett tips sådär, medan N sover sin tupplur. När jag var igång och letade värdfamilj så var jag väldigt fokuserad på var jag ville vara i landet. Jag ville till Paris som många andra men sedan mejlade min nuvarande värdfamilj mig och jag "öppnade mina dörrar" lite mer och upptäckte hur bra den familjen verkade vara (och är).
Det jag vill få fram är att jag tror att det viktigaste är att man finner en värdfamilj som verkar bra. Staden är viktig men inte viktigast, om inte värdfamiljen är bra så kommer hela vistelsen bli väldigt dålig tror jag. Platsen kommer bli bra, det löser sig alltid men familjen är så viktig - det avgör hela vistelsen. Flummigt inlägg men hoppas ni förstår vad jag menar. Fråga annars!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så sant!
När jag läser dina inlägg verkar du ha värsta dröm-familjen, blir lite avundsjuk ibland ;)

Svar: Jaha du säger det :D ja jag känner mig rätt lyckligt lottad ;)
/Mikaela Åhlén

2013-02-06 @ 19:27:23
URL: http://linneaifrankrike.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR