Igår, onsdag - le monde, je veux y visiter

Jag vaknade vid klockan åtta, hörde att N var vaken så jag klädde på mig och straxt därefter knackade mamman på min dörr och jag gick ned. Hon åkte sedan och jag och N åt frukost. Förmiddagen passerade problemfritt och vid 11.00 gick vi till spårvagnen och så åkte vi till sporten. Jag lämnade honom där och gick en stund längs floden Erdre, det var 15 grader och sol! Jag satt där i solen ett tag och gick sedan till sporten och hämtade N. Vi gick och tog spårvagnen och åkte hem.
Hemma värmde jag på kycklingklubbor och så kokade jag pasta till honom och stekte squash till mig medan jag pratade med pappa i en kvart i telefon. N somnade sedan vid 14.40 och då skrev Rike att hon hade ledig tid om vi kunde ses. Hon tog då en buss och vi träffades hos mig då N sov. Vi satt i vardagsrummet och drack Coca Cola Light och pratade och vid 16.40 åkte hon hem. N vaknade då också så vi lekte, läste och så innan jag tvättade håret för första gången på honom, fönade sedan håret på honom och sedan var det klart - utan problem! Pappan kom hem vid 18.30, gick ut med hunden och mamman var hemma vid 19.10. Vi åt stekta grönsaker med svamp och steak hachée. Jag gick upp till mig vid 20.30, fixade en te sedan och såg sedan filmen "Midnight in Paris" innan jag somnade vid midnatt.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR