Söndag - en riktig slappardag

Jag vaknade vid 9.00 först av skrik i huset, somnade snabbt om och vaknade 10.00 igen och kunde inte somna om. Fyra och en halv timmes sömn... Jag gick upp vid elva, åt frukost. Jag gjorde havregrynsgröt :] jag gick sedan upp till mig, tog det lugnt, såg melodifestivalen och duschade sedan. Jag fixade mig i ordning och tog bussen som är 5 minuters promenad ifrån mig till Commerce. Där mötte jag Rike vid 14.20 och vi promenerade en stund innan vi gick till McDonalds haha, stället efter en utekväll. Det blev lite onyttigt som klyftpotatis och coca cola light. Vi satt där ett bra tag och pratade om kvällen. Vi gick sedan till bion, köpte biljetter och mötte Sara. Vi följde med henne till Donken igen och var där en stund innan vi köpte varsin Mcflurry och gick till bion. Mcflurryn här får man både chokladsås och godis i, snacka om kaloririkt men gott.
Vi såg sedan filmen Lincoln på bion, den var två och en halv timme lång, började 16.40. Jag gillade inte den så mycket, för mycket dialog, seg, långsam och för lång. Jag somnade en stund under filmen men Rike väckte mig då jag gjorde "ljud" hahahha så pinsamt men roligt. Vi gick till Havanna Club, hämtade Rikes fleecejacka som glömdes kvällen innan. Tack och lov var den kvar där. Vi sa hej då och jag gick till spårvagnen. Jag var hemma vid 20-tiden, pratade massor med föräldrarna, sa att jag kunde gå ut med hunden under måndagen då jag skulle vara hemma innan franskakursen. Jag frågade sedan om Sara kunde komma förbi och så kunde vi göra semlor. ABSOLUT sa de.
Jag gick upp till mig, skypade 30 minuter med familjen innan jag såg filmen Cockpit och somnade vid 23.30


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR