Igår, lördag

Igår vaknade jag vid 10.30 efter 6 timmars sömn. Jag gick ned vid 11-tiden, åt frukost. Mamman jobbade en del hemifrån så jag gick upp till mig sedan. Gjorde inte många knop, fixade och duschade sedan och vid 14.30 mötte jag Rike vid Place de Cirque. Vi gick i några affärer, Bershka, Zara, Promod bla och sedan till Fnac då jag skulle skriva ut foton men de var för stora... Vi gick då till Place Royale, satte oss på uteserveringen och jag åt glass och Rike drack macchiato. Vi satt utomhus den 26 januari! Det var så himla fint, 13 grader och sol. Vi satt där ett bra tag innan vi gick mot Commerce. Vi var båda väldigt trötta så vi sa hej då vid 17-tiden. Jag tog spårvagnen vid Bretagne och där såg jag värdfamiljen på andra sidan! De såg inte mig så det var rätt kul. Vi hade innan pratat om att det är konstigt att man inte sätt sin värdfamilj på stan då det är så typiskt Nantes att stöta ihop.

Jag åkte hem, det var någon som rökte på spårvagnen så jag gick av två stationer innan och gick hem. Tog det bara lugnt hemma innan värdfamiljen kom hem vid 19-tiden. De frågade om jag skulle äta hem och jag sa ja. Vi hade små planer på att kanske äta sushi med några amerikaner men vi skippade det. Vi åt kokta morötter och kyckling. Vi pratade en hel del, de hade köpt Kill Bill-filmen så vi ska senare se den sa de.
Jag fixade mig sedan och 21.45 mötte jag Rike och Sara vid Commerce. Vi gick till den vanliga baren, pratade och sedan kom bland annat Alex och Leemart och flera amerikaner. Vi sjöng ja må hon leva på svenska, spanska, tyska, engelska och franska. Runt midnatt sprang vi runt vid Commerce, haha och gick sedan till Hangares à Bananes. Där gick vi till klubben Altercafé, kostade 5euro i inträde. Där dansade vi till klockan var 3 och då var det jag, Rike, Sara, Leemart och Alex kvar. Vi gick ut, åt lite nattmat och tog sedan nattbussen hem. Den gick 3.45 från Hangares à Bananes, var vid Commerce 4.00 där jag och Rike fortsatte själva och jag gick av vid 4.20. Var sedan hemma 4.26.
Haha så himla roligt och aning pinsamt, jag mötte mamman i trappen................. Jag blev så himla chockad, smått pinsamt då i ögonblicket att möta henne då jag kom hem rätt sent. Haha nu tycker jag det är rätt lugnt.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR