Le havre till Bryssel

Morgonen började vid 8.15 och sedan en stor frukostbuffé på hotellet innan vi lämnade vid 11.00. Vi åkte norrut längs kusten, till Etretat. Det är väldigt höga klippor mot havet och en by som ligger i en dal.
Så häftig syn!
Sedan åkte vi igen, bilen var verkligen så fullpackad.
Min syn stor del av resan.
Vi fortsatte längs kusten och längs åkrar.  Vi stannade på några ställen och i Dieppe innan vi upptäckte att vi inte skulle hinna till Brygge i Belgien så vi ändrade och åkte mot Arras där vi skulle handla det sista franska på Leclerc.
Stranden vid Sainte Marguerite Sur Mer.
Kusten är verkligen fin!
Till slut var vi framme i Arras där vi gick och handlade franska godsaker innan vi åkte mot Bryssel. Det kändes så konstigt att lämna Frankrike, jag förstod då ännu mer att jag var på väg hem.
Och så var vi i Belgien! Kvällen tillbringades hos min pappas kusin som jag hälsade på när jag gjorde min resa i april. Vi åt god 3-rättersmiddag innan jag var så trött att jag nästan somnade vid bordet.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR