Idag söndag 9/6-13

Jag vaknade vid 8.45 först och sedan en timme senare. Jag låg kvar i sängen ett bra tag innan jag gick upp och åt frukost vid elva. Ann hade gjort scones så vi åt det till frukost. Jag gick sedan upp till mig, fixade mig i ordning och läste sedan innan jag gick ned och kollade i massa gamla fotoalbum. Vid 14-tiden åt vi färsk potatis med kokt kalv och champinjoner till lunch. Vi kollade sedan lite på Google Maps och street view.
Vid 16.20 åkte vi med bilen mot Brest och vi sa hej då och jag åkte med bilen, med Covoiturage mot Nantes.
Vi var framme vid 20.00 och jag åkte då bussen från Le Cardo och gick 5 minuter hem till mig från mig busshållplatsen. Jag var hemma vid 20.30 och då skulle familjen precis äta så jag åt med dem, kyckling och pasta. Vi pratade om min och deras helg, N var sedan trött. Haha juste, pappan hade gillat havreflarnen som N och jag bakat så han hade ätit upp alla haha. Jag gick upp till mig efter 21-tiden och skypade en timme med mamma och pappa. Jag ringde även Rike som är på väg hem från Paris. Nu ska jag snart sova, ska bara se klart filmen Hangover 3.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR