Onsdag den 5 juni 2013

Dagen då Sara åkte hem :(

Jag vaknade vid 7.50, N vaknade dock inte förrän 9.00. Det blev frukost, påklädning, tandborstning och så innan vi åkte till sporten vid 11.10. Det var 28 grader och sol den här dagen med. Jag gick till Intermarché när han hade sin sport och köpte jordgubbar. Vi tog sedan spårvagnen hem, åt lunch; jag åt spagetti med köttfärssås och N åt steak haché med pasta. Han sov sedan ett tag och jag passade på att se SATC då. Kände att jag behövde börja min packning men det känns väldigt sorgligt så jag väntade lite. Vi lekte sedan hemma då det var ganska mulet på eftermiddagen.
Mamman kom hem vid 18.50,pappan vid 19.30 och vi åt sedan lax och squash till middag. De frågade mig flera gånger om hemresan och om allt var bra. Samt att pappan har ett möte på måndagkvällen och mamman på tisdagskvällen så de visste inte hur de skulle göra med min hejdåmiddag. Jag var sedan så trött, beställde tröjor från Universitetet i Nantes och såg sedan filmen "In Bruges" men somnade flera gånger. Vid 23.00 bestämde jag mig för att gå och lägga mig och somnade direkt.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR