Tisdag 4/6-13

Jag vaknade vid 9.30 och åkte till stan vid 10.15. Jag gick av vid Bretagne och gick till Casa där jag köpte en fotoram och sedan till Fnac där jag framkallade två foton. Rike och jag skulle nämligen ge Sara en ram med en bild på oss tre i avskedspresent. När det var klart efter 11.10 så tog jag spårvagnen hem och duschade för att sedan hämta N i skolan. Till lunch åt vi ravioli. Efter att jag lämnat honom så mötte jag Rike vid Commerce vid 13.45 och vi satte oss vid Place Royale. Det var så fint väder, 28 grader och sol. Haha rätt roligt, när vi satt där så passerade tre stycken och Rike sa "haha they will go to the beach i guess" och jag sa då att jag hade reagerat då jag trott att de var svenskar eller danskar. Vi gick sedan mot Commerce för att möta Sara och på vägen dit mötte vi Alex och Leemart och en av deras kompisar. Vi pratade lite med dem innan vi mötte Sara och gick till slottet. Där satt vi framför och pratade en massa om allt. Jag tog sedan spårvagnen hem vid 15.58 och hämtade N och vi gick till parken. Jag hade shorts på mig och hade bränt mig så mycket.
Vi gick sedan hem och N duschade och mamman ringde mig sedan och sa att hon var sen så jag kunde laga middag till mig och N. Det blev en omelett och mamman var sedan hemma vid 20.30. Vi pratade en hel del och allt kändes riktigt bra sedan. Därefter skypade jag med mamma och pappa.. Jag berättade för dem om att detta verkligen kändes som det var slutet och grät lite, smått pinsamt för värdföräldrarna hörde det och mamman frågade sedan hur det var men det var ändå bra. Jag tog spårvagnen till stan och mötte Sara och Rike. Vi mötte sedan några fransoser där vi satt vid parken Petit Hollande och det bästa var att de sa att de inte trodde att vi var från Sverige och Tyskland eftersom vi pratade så bra franska, de sa att vi bara fejkade vår accent. De trodde verkligen inte på oss, så kul!! Vi gick sedan till Bouffay, mötte en 10-veckors mopsvalp som var såååå söt och gick sedan till Havana Club. Runt 03-tiden sa vi hej då till Sara som skulle åka hem dagen efter och jag och Rike gick och hämtade våra cyklar sedan. Jag var hemma runt 4.30-tiden. En sorglig hejdå kväll för Sara... Kändes så konstigt att hon skulle åka hem :(

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR