Tisdag den 11 juni 2013

Jag vaknade vid 9-tiden och spenderade förmiddagen med att packa och tvätta. Jag duschade sedan och fixade mig i ordning innan jag hämtade N i skolan vid 11.55. Han åt steak haché och pasta, jag var inte hungrig efter frukosten så jag åt bara lite ost. Jag lämnade honom sedan i skolan och tog spårvagnen till Commerce där jag mötte Rike. Hon hade vunnit två biobiljetter så vi gick till bion Katorza och såg den tyska filmen "Oh Boy" som utspelar sig i Berlin; riktigt bra!
Den var klar runt 15.45 så vi sa hej då och jag tog spårvagnen hem. Jag hämtade N och vi gick till parken, åt mellanmålet och lekte där innan vi gick hem en dryg timme senare och han duschade innan pappan kom hem vid 19.15. Vi åt pumpamos med kryddiga korvar till middag. Efter middagen fortsatte jag min packning och kom en bra bit på väg. Mamman hade möte och var hemma efter 22.30. Jag somnade sedan runt midnatt.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR