Tisdag den 28 maj 2013

Jag vaknade vid 7.50 eftersom jag skulle lämna N i skolan. Det var som det alltid är. Jag gick sedan hem, åt frukost, pluggade inför DELF-provet och vilade lite. Därefter var det dags att hämta N i skolan och vi åt ravioli till lunch innan jag lämnade honom i skolan. Sedan åkte jag med spårvagnen till Commerce och sedan till Mediateque för att plugga, där mötte jag också Rike. Mina dagar bestod mest av att plugga innan DELF-provet fast jag pluggade verkligen inte så mycket som jag skulle ha gjort. Blev ofta att min fokusering hamnade på annat... :)
Jag hämtade sedan N och vi var hemma tills han duschade och mamman kom hem vid 18.40, N såg då Pippi Långstrump i min säng och var inte alls särskilt intresserad av att prata med mamman haha. Pappan var hemma 20 minuter senare och vi åt Pommes d'ophines med lax. N var rätt trött. Jag gick sedan upp och pluggade lite och somnade vid 01.00.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR