Hier, lundi le 4 mars 2013

Jag vaknade vid 7.50 då jag hade ett alarm då, vill vara vaken när föräldrarna lämnar huset om N vaknar. Han vaknade vid 9.00 och vi åt frukost, påklädning och tandborstning. Utan problem. Vi tog det sedan lugnt hemma för att vid 11.00 åka till Commerce. Vi köpte en baguette och gick till slottet där vi matade änderna, hade riktigt roligt med honom. Vi kastade bröd till änderna, sprang en springtävling och tog efter ett tag spårvagnen till Commerce och sedan bussen hem. Vi var hemma runt 12.15 då jag gjorde lunch, fiskpinnar och ris, jag åt dock stekt aubergin istället för riset.

Vi lekte sedan efter lunchen och han sov sedan sin siesta och då tittade jag på förra veckans Top Model. Han vaknade vid 15.50 och vi lekte under eftermiddagen i trädgården med hunden som blivit 4 månader nu. Jehovas Vittnen kom förbi igen och lämnade en lapp... N duschade sedan och vid 18.35 kom pappan hem och han gick sedan ut med hunden och mamman kom hem vid 18.50. Jag pratade så himla mycket med föräldrarna sedan, spelade tvspel med dem och N och skrattade. Vi pratade om allt möjligt verkligen, hon berömde min franska och frågade igen om mina planer efter det här året. Samt vad som har varit bäst och sämst under året. Jag sa att det är omöjligt att välja en bra sak, allt är så himla bra. Varje dag.
Vi åt sedan sötpotatis mos, potatisgrattäng och kycklingklubbor till middag, även en himla massa prat där med. Vid 21.10 var middagen klar, jag gick upp till mig vid 21.30, drack te, såg "Maria och Mindy - BFF" och somnade runt 00.15.

I väntan på spårvagnen mot Commerce.
Jepp... Pappret från Jehovas Vittnen. Nästa gång öppnar jag inte dörren.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR