Fredag den 3 maj 2013

Jag vaknade vid 9.45, åt frukost där efter och sedan blev det påklädning och tandborstning för N. Jag packade sedan ihop hans och mina saker och vi gick sedan till stranden för att plocka snäckor och leka en del där. När vi kom tillbaka till huset så åt vi lunch; pasta med skinka. N sov ingen siesta för han skulle göra det i bilen så vi gick till stranden framför huset och spelade lite fotboll där.
Vid 15-tiden kom en reparatör för att laga tvättmaskinen och sedan städade vi lägenheten en del för att lämna stället vid 16.00. Det var då 25 grader, var så varmt! N sov i bilen och vi var i Nantes igen klockan 18.30 och då var det 22 grader varmt! Föräldrarna var då hemma och vi sa hej då till N's mormor och morfar. Sista gången jag träffade dem innan min hemresa... Jag pratade en hel del med föräldrarna och så hade jag fått två brev, ett om att DELF provet är den 30 maj på universitet samt ett annat med mitt bankomatkort. Jag gick upp till mig ett tag, ringde Rike ett tag och sedan var det dags för middag. Vi åt spagetti och köttfärssås medan mamman åkte iväg och hämtade veckans mathandel.
Jag gick upp till mig runt 20.40 och sedan dess har jag ringt bror, googlat mina nya planer för nästa år och svarat på lite mejl. Snart ska jag sova, så trött...

Så här ser det ut när man tittar ut genom ett av fönstrena ur lägenheten. Så nära är havet och stranden!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR