Måndag den 13 maj 2013

Jag vaknade runt 9.00-tiden, gick upp och åt frukost och vid 10.50-tiden kom Rike. Vi gjorde franskaläxan tillsammans och åt sedan pasta med tomat- och skinksås till lunch. Sedan begav vi oss iväg för att ha franska i två timmar. Vid 16.25 hämtade jag N och han var rätt trött så vi var bara hemma. Han var på lite dåligt humör också men annars gick det bra som alltid.
Pappan kom hem vid 19.15 och mamman en kvart senare. När pappan kom hem frågade han om jag hade några planer för fredagskvällen och jag sa "eh non" och tänkte att jag skulle vara barnvakt. Men nej, han undrade om jag ville gå med honom för att se Nantes mot Sedan. Haha! Jag sa visst och skrattade i mitt huvud. Det roliga är att han tror att jag är jätteintresserad av fotboll vilket jag inte är men det ska bli kul! Vi åt sedan steak haché och pasta till middag och jag gick upp till mig vid 20.30 och skrev inlägg för den senaste veckan, tog seriöst minst 2 timmar... Jag somnade runt midnatt.

Haha det här väntar på fredag...

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR