Tisdag den 14 maj 2013

Jag vaknade vid 7.50, pappan åkte ungefär då och jag gick upp. Vi sa hej då till mamman som åkte till jobbet och sedan lämnade jag N i skolan. Jag kom hem och åt frukost och ägnade förmiddagen åt att skriva blogginlägg, för att komma ikapp... Tog seriöst minst två timmar... Jag hämtade N vid 11.55 och till lunch blev det varmkorv och pasta, jag åt en sallad istället för pastan. Jag lämnade sedan honom och tog spårvagnen till stan och gick till mediateket.
Där mötte jag Rike och vi pluggade inför DELF-provet i en och en halv timme. Sedan gick vi till H&M, jag lämnade tillbaka en bikini och sedan sa vi hej då och jag tog spårvagnen från Bretagne och hem. Jag hämtade N och vi lekte hemma och i trädgården. Mamman kom hem vid 18.45 och förberedde middagen innan hon åkte till Carrefour för att köpa lite till middagen (ost och desserten, sånt är viktigt här...) Vi åt en fiskgrattäng till middag och pappan kom sedan hem. Jag gick upp till mig för att se Eurovision hehe. Fast det var bara pinsamt, jag hade hoppats att det skulle vara mer om Sverige... Jag somnade sedan runt midnatt.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR