Torsdag den 24/5

Jag vaknade runt 10-tiden men låg kvar i sängen tills klockan 11 då jag gick upp och åt frukost för att sedan fixa mig i ordning och hämta N vid 11.55. Han åt pasta med surimi till lunch och jag lämnade honom sedan för att åka på min sista torsdagslektion och min näst sista franskalektion, lycka faktiskt. Lektionen var ovanligt bra och vi gjorde en hel del förberedelser för DELF-provet.
Jag kom sedan hem och gick och hämtade N och vi lekte hemma en hel del, läste och såg ett avsnitt av Pippi Långstrump. Mamman kom hem sent, vid 19.30, och när vi skulle börja äta kom pappan hem vid 20.00. Vi åt spagetti bolognese till middag. Jag gick upp till mig runt 21.15, efter att ha påminnt pappan om att jag skulle få min lön dagen efter (idag fredag). Resten av kvällen ägnades åt att plugga lite samt skriva en "att göra"-lista, en lista med vad jag måste göra innan jag åker till Sverige. Sedan avslutade jag kvällen med två avsnitt av Revenge och somnade runt 1-tiden.

random Nantes-bild vid Place Royale

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR